Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eline & Rianne - WaarBenJij.nu Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eline & Rianne - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zover!

Door: Eline & Rianne

Blijf op de hoogte en volg Eline & Rianne

20 Oktober 2014 | Nederland, Schiphol

Koffer vol? Eigenlijk iets té vol! CHECK. Paspoort? CHECK! Malariatabletten? CHECK! Inentingen? CHECK! Vliegtickets? CHECK! Vanmiddag om 17.05 uur vertrekken wij naar Banjul (Gambia). En JA, wij zijn er inmiddels klaar voor! Onze koffers zitten overvol! Wat hebben we veel spullen van iedereen ontvangen om mee te nemen. En ook alle giften, hartelijk dank daarvoor! Via deze website hopen we jullie op de hoogte te houden van onze reis. Laat je e-mailadres achter (links onderin onder het kopje: blijf op de hoogte) wanneer je een mailtje wilt ontvangen als wij een nieuw reisverslag uploaden.

De eerste drie dagen hopen we aan de kust te verblijven om te acclimatiseren, daarna zal Marijke (Nederlandse, woont in Gambia) ons naar ons verblijf (ziekenhuisje) brengen in Jallow Kunda.
We hopen aan de kust internet verbinding te hebben, zodat we jullie zo nu en dan op de hoogte kunnen houden! We zullen van ons laten horen, indien mogelijk. Tot eind november!!! :-)

Heel veel groetjes,
Eline & Rianne

• 20 Oktober 2014 - 12:31

Els Maarleveld:

Heel veel plezier meiden! :D En gun jezelf de tijd om te wennen / acclimatiseren! :) (Hoewel dat met het warme weer vast goed komt :))

• 22 Oktober 2014 - 21:41

Dini Stigter:

Hallo Rianne en Eline.
    Een fijne tijd in Gambia hoor!
    We zijn benieuwd naar de verhalen.....

Groetjes,
    André, Dini en Janneke